längtar

Vi längtar allihopa tills vi åker till värmen. Imorgon ska det packas för både Stockholmstrippen och Cypern. Som det ser ut nu ska det vara kasst väder här hemma men strååååålande solsken på Cypern. Jag är nöjd helt enkelt.



Idag var jag i Karlshamn. Min kära vän L har gjort en bukplastik i veckan så jag hälsade på henne. Grabbarna stannade hemma och shoppade inför resan. Hos L var även en annan vän T, alla var barnfria! Så vi hann gå igenom mycket. Mysdag helt enkelt.


Nu ska jag sova. Har så jäkla ont. Har kört mycket bil idag och gått endel också.

Kommentarer:

1 Tina:

Låter som du haft en underbar dag i lugn och ro. Gläder mig mycket att du kunnat köra lite bil samt gått omkring en del. Alltid lika roligt när det funkar även om det bara blir ibland.



Förstår att ni längtar till Cypern, det är en härlig ö men Stockholm med detta skitväder är verkligen ingen höjdare. Mycket varma kläder och regnkläder och stövlar rekommenderas. Igår hade folk som jobbat ute ett tag blivit dygnsura trots regnkläder och jag kan tänka mig att de stackars maratonlöparna idag både hostar och snorar. Vill verkligen ha sommaren tillbaka nu.



Kramar

Kommentera här: