När allt blir för jobbigt.

Det känns som att jag inte orkar mer. Jag står inte ut med mer. Smärtan är helt åt helvete, jag är helt utmattad och jag svimmar massor igen. fan vad jag hatar min kropp.
 
Jag vill inte ha det såhär. Jag är så trött på att vara så jävla sjuk. Varför fick jag alla dessa sjukdomar? vissa dagar känner jag att jag bara vill försvinna från skiten, och enda sättet att försvinna från min kropp är att dö. Jag vill dö från min kropp men jag vill inte dö från livet. Jag skulle aldrig vilja försvinna från denna jord men från min kropp. Men utan min kropp kan jag inte finnas på denna jord. fan.
 
Jag är så otroligt glad att jag har min familj. Vad skulle jag göra utan dom? Nu har äntligen min man lite semester. Det känns skönt. Imorgon skulle vi åkt iväg till Hjo en helg men det går inte... Jag låg i sängen till 16 idag, då drog mannen med mig till miniaffären och efter det svimmade jag, normalt? nej. Men vem fan sa att jag är normal ? jag råkar få sjukdomar som är så jävla ovanliga att folk knappt vet att dom finns. Kul. Jävligt kul. Helvete. Idag är jag bitter. Jag tror man får vara det ibland?

Kommentera här: